חוויות של מורים מתחילים
ניתוח הסיפור: "הילד שרצה להיות שבדי" מאת ניסים לוי המכללה האקדמית לחינוך קיי
מאת: ד"ר רותי בן זאב הסיפור לקוח מתוך מתמחים בסיפור ובכרזה תשע"ו "… אהבתי אותו מהרגע הראשון. נמוך קומה יחסית לגילו, רעמת שיער שחורה ומקורזלת,
דור "המסכים" והתמודדות עם הורים
מאת: אורלי ישועה-אור בוגרת תוכנית הסבת אקדמאים להוראה ומחנכת כיתה י"ב שמי אורלי ישועה-אור, בת 45 מגבעתיים. נשואה פלוס שניים. מלמדת בתיכון אורט טכניקום גבעתיים.
הכלה, מאת: איילת נוח גננת משלימה בח.מ נתניה
מאז ומתמיד ילדים הם האהבה שלי, ידעתי שאעבוד עם ילדים, ההחלטה ללמוד חינוך המיוחד הגיעה מאוחר יותר… אל הגן נכנסתי השנה עם החלטה משמעותית. אני
זכיתי, מאת: משה ניסים
בתחילת השנה לא ידעתי למה לצפות כאשר אתחיל ללמד בביה"ס היסודי. הבנתי שאני עתיד להיות מורה למשך שנה שלמה עם 9 כיתות שהם שלי לחלוטין.
מאמר נגעתי בתלמיד בודד, מאת: אביטל רוסו מורה לחינוך גופני בחינוך מיוחד
בואו ואספר לכם סיפור שהעלה בי חיוך על אחת התלמידות המקסימות שלי. אני מלמדת בבית ספר לחינוך מיוחד, כך שזה לא בלתי סביר שלא תהיה
חדשות האגף 10-4-2016
1. סיכום כנס חונכות מחוז מרכז מאת: נאוה ראובן- מפקחת רפרנטית אליסיה סוידובסקי ורחלי יוסף – מדריכות. במהלך חודש ינואר 2016 ערך מחוז מרכז שני
סימולציה ככלי הדרכה למורים – והפעם על האופן שבו רצוי לקיים שיחה הפרטנית
מאת נופר קרונפלד וטל רחמים טקסט מלווה לשיחה פרטנית עם תלמידה: יום רודף יום, שעה רודפת שעה, ואת/ה במרוץ להספיק ללמד את כל החומר לבחינה
"יום אחד זה יקרה" מאת טל רגב מתמחה ממכללת וינגייט לחינוך גופני
אני רוצה לספר לכם מה עובר עלי בשנת הסטאז… האמת? אני פשוט מרגישה מרוקנת. כאילו מישהו בא ושאב ממני את כל הכוח והאנרגיות שהיו בי.
"אני מאוד נהנה…" מאת עמית צרפתי מתמחה ממכללת וינגייט לחינוך גופני
באופן כללי אני מאוד נהנה לקום בבוקר לשחר של עבודה עם התלמידים. במשך חיי יצא לי לעסוק בתחומים שונים כמו מכירת ביטוחי בריאות, אבטחת טיולים,